一卡在手 落機都可以入Lounge食自助餐!

No Comments

之前介紹過張旅行人士必備嘅美國運通CX 白金卡,有咗佢之後無論搭任何一間航空都可以免費無限次任用Plaza Premium Lounge。

好多人以為上機前先用得個lounge,但其實番到香港落咗機後一樣用得,食飽飽先番屋企唔洗煩,等茄姐帶大家直擊呢個lounge 有乜荀野先...

經茄姐申請,一蚊都唔簽都有三千里(值三百蚊!)(利申:茄姐都會有3000里)
首年免年費!

指定網址https://goo.gl/1BZEYz 
里數及其他著數:http://tomatoexp.blogspot.com/2017/01/cxcard.html


喺香港機場T2 Arrival Hall (機鐵對落一層)都有Plaza Premium Lounge,show 埋張當日嘅boarding pass + CX AE card 就可以入去啦

對比禁區入面兩個Plaza lounge ,Arrival Hall 呢個lounge 比較細,但人流較少,設旅亦都齊全,有電腦位同埋沖涼房。





【食物款式多】
茄姐當晚9點幾去,估唔到都有幾多嘢食,味道我覺得係三間Plaza Premium之中最好的。

呢度冇魚旦河,但有兩款即煮麵食比你order。雲吞大大粒幾好食,可惜麵底就太淋。鳥冬就普通貨色啦。但要order 完都等咗幾耐下....


熱食都ok啦,其中炸蝦餅幾好食!

有曲奇、酥皮麵包、零食等,飽嘅話食呢啲點心都唔錯。

沙律吧正常貨色啦。

飲品櫃除咗有各款飲品,仲有三文治同cake。另外出面有橙汁同湯飲,不過我冇影到相。




另外我覺得呢度嘅服務幾好,職員見我地有行李,即刻幫手keep 入行李房。

總括黎講我覺得呢個arrival hall 嘅lounge 唔錯嘅,野食同服務算中等水平,唔洗錢仲想點....

AE CX 信用卡比你落機都免費用到lounge 呢下真係唔話得,就算好多航空公司嘅高級會員都冇咁嘅待遇。

大家都可以申請埋Arrture Travel reward card,每次入Plaza Premium Lounge 儲到100分之後用黎換禮物,唔洗錢緊係伸請啦!
詳情:https://www.arrture.com/homeEarnPoints


經茄姐申請AE CX,各位Fans會多2000里(值二百蚊!)(利申:茄姐都會有3000里)
首年免年費!
指定網址http://goo.gl/9vOZIz
里數及其他著數:http://tomatoexp.blogspot.com/2017/01/cxcard.html

近期歐洲平機票: http://tomatoexp.blogspot.com/2017/03/hk35xx.html


酒店格價網站 HotelsCombined : https://goo.gl/lj3Ogc





Next Post較新的文章 Previous Post較舊的文章 首頁

0 意見:

張貼留言